15% הנחה על כל האתר - קוד קופון: LOVE22

תקנון האתר

חברת tata's lace, ע.מ 037703642, הינה מפעילת האתר והבעלים הרשומים של האתר. פרטי הקשר של החברה ויצירת קשר:

טל': 054-6187733

מייל: info@tataslace.co.il

כתובת: הרדוף 21, כפר יונה.

מבוא

האתר משמש כחנות לביצוע הזמנות. במעמד ביצוע ההזמנה יש להקליד פרטים בסיסיים על מנת לבצע את ההזמנה. לאחר ביצוע הפעולה תתבצע בדיקת כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה על ידי חברות כרטיסי האשראי תנתן הודעה מתאימה האם הפעולה אושרה או נדחתה. רק אישור בדבר ביצוע העסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים יהווה אישור על קליטת ההזמנה. הרישום במחשבי החברה יהווה ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

  • האתר מנוסח בלשון נקבה אך הוא פונה לשני המינים.
  • החברה הינה הלבשה תחתונה בוטיק הנעשית בעבודת יד ולכן הדגמים והמידות הן במלאי מוגבל.
  • רכישת מוצרים באתר תתאפשר אך ורק לבגירים מעל גיל 18.

פרטיות וסודיות מידע

המחוייבות שלנו לאבטחת מידע

איננו עושים כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום שהעברת, בין אם זה כרטיס אשראי או מספר חשבון בנק, אלא לביצוע התשלום של אותה הזמנה ואיננו מעבירים אותו לכל גורם נוסף אחר אלא לצורך זה.

א. האתר לא יעשה כל שימוש במידע ללא הרשאת הלקוח אלא אם כן הדבר נדרש עפ”י דין. במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנת המוצר, אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה הזמנה והפעולות הנובעות ממנה (למשל חיוב, הוצאת קבלה וכו'..). המידע אינו מועבר לכל גורם אחר, למעט ככל הנדרש להשלמת ההזמנה (כגון לחברת האשראי). במקרה ששלחת לנו דוא"ל נשתמש בכתובת הדוא"ל שממנה שלחת לצורך משלוח דוא"ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור את הכתובת לכל גוף אחר. דואר שיווקי ישלח רק במקרה שהצרכן נתן הסכמה מפורשת מראש ובכתב, בהתאם להוראות החוק.

ב. האתר נוקט באמצעי זהירות המקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. אך בקיום מקרים שאינם בשליטתו ו/או הנובעים מכח עליון, האתר לא יהיה אחראי לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם לך ו/או למי מטעמך אם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.

ג. באתר ישנה אבטחה מקסימאלית בשיטת , SSLסליקת כרטיסי האשראי עומדת בדרישות האבטחה המחמירות של חברות כרטיסי האשראי ועומדת בתקנים בין-לאומיים לרבות תקן PCI DSS.

ד.  גלישה ו/או שימוש באתר זה על ידך מהווה הסכמה למדיניות פרטיות זו והסכמתך כי האתר רשאי להשתמש במידע באופן המתואר בתקנון זה על כל פרקיו.

מחירים

  • המחירים באתר כוללים מס ערך מוסף, אלא אם צוין אחרת במפורש. למען הסר ספק, אלא אם צוין אחרת במפורש, המחירים הנקובים באתר אינם כוללים דמי משלוח.

  • החברה רשאית לעדכן את תקנון האתר, מחירי המוצרים או השירותים באתר ו/או תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת והעדכונים יפורסמו באתר. המחיר התקף ביחס לרכישה שבוצעה הינו המחיר שהופיע באתר בעת השלמת תהליך הרכישה ועם קבלת אישור השלמת הרכישה באמצעות הדוא"ל על-ידי המשתמש. במידה שמחיר מוצר או שירות כלשהו עודכן באתר בטרם השלמת תהליך הרכישה, המשתמש מודע לכך שיחויב בהתאם למחיר המעודכן.

מדיניות משלוחים וזמני אספקה

מועדי אספקת מוצרים הינם עד 5 ימי עסקים מביצוע ההזמנה. זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (ימים א'-ה') ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.

אספקת המשלוחים מתבצעת דרך דואר ישראל. המחירים וסוגי המשלוחים מעודכנים באתר.

איסוף עצמי ניתן לבצע בתאום טלפוני מראש של 24 שעות.

במידה שגורמים או אירועים שאינם בשליטת מפעילי האתר יעכבו או ימנעו את מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, תנתן לצרכן האופציה לבחור בין המתנה לקבלת המוצר במועד מאוחר מהנקוב, או ביטול העסקה והשבת מלוא כספו בחזרה.

  • במקרים של דואר שליחים, החברה אינה אחראית לאי מענה מצד הלקוח לתאום המשלוח.
  • החברה אינה אחראית במקרה שהוכנסו פרטים שגויים כגון שם, מייל, טלפון או כתובת. ניתן לעשות שינוי פרטים באותו יום של ביצוע ההזמנה, טלפונית או במייל.

מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה

צר לנו שהחלטת לבטל את ההזמנה, אנו עושים את מירב המאמצים כדי לספק עבורך את השירות הטוב ביותר, ומקווים להמשיך לראותך ברכישה הבאה.

על מנת לבטל עסקה אנא צרי קשר בטלפון או במייל

טל': 054-6187733

מייל: info@tataslace.co.il

לתשומת לבך – 

1. אם המוצר טרם נשלח העסקה תבוטל ללא חיוב. 

2. אם המוצר נשלח (ואת זכאית לבטל את העסקה, כמפורט להלן) תחויבי רק בדמי המשלוח.

3. לא ניתן לבטל עסקה או להחליף מוצרי הלבשה תחתונה, בהתאם להוראות משרד הבריאות ויתר הוראות כל דין.

כפוף לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א 1981, ולתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע”א 2010

ביטול עסקה עקב פגם –

במקרה של פגם במוצר, על הצרכן לפנות לבית העסק עד 7 ימים מיום קבלת המוצר ובלבד שהמוצר היה ללא שימוש, ולעדכן על הפגם.

  • במידה ונמצא כי נפל פגם במוצר לאחר שנשלח המוצר אל הלקוחה, זיכוי כספי בגובה מחיר המוצר ובתוספת דמי המשלוח יינתנו ללקוחה.

 יובהר כי האתר שומר לעצמו את שיקול הדעת הבלעדי באשר לבחינת טיב המוצר שהוחזר ובאשר להיותו פגום.

  • החזרת מוצרים- האתר הינו הלבשה תחתונה ולכן לא יתאפשר החזרה או החלפה כלל.  יחד עם זאת, ניתן יהיה להחליף חזיה בלבד שהיא היתה ללא שימוש ובאריזתה המקורית.
  • לפי הוראות משרד הבריאות ומטעמים מובנים, לא תתאפשר החלפה או החזרה של תחתונים, לרבות אם הם נרכשו כחלק מסט.

         סעיף זה מתייחס לכל מוצרי האתר.

האתר הינו הלבשה תחתונה ברובו, ולכן אין החלפות או החזרות כלל.

  • דמי המשלוח עבור החלפה או החזרה יחולו על הלקוח ולא ינתן החזר כספי עבורם.

ניתן לבטל עסקה/להחזיר או להחליף מוצר בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, ובלבד שהמוצר תקין, לא נעשה בו שימוש, נמצא באריזתו המקורית ונושא את התווית המקורית. כמו כן, לא ניתן להחזיר מוצר שלא יוחזרו כל חלקיו (אם מדובר בסט/מארז). 

ביטול ההזמנה או העסקה יתבצע על-ידי המשתמשת אך ורק באמצעות הודעה שהמשתמשת תשלח בכתב ו/או טלפוני ו/או באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות לטלפון או מייל החברה. (“הודעת ביטול“)

ניתן לבטל עסקה, להחזיר או להחליף מוצר אך ורק כנגד חשבונית קנייה מקורית (כולל חשבונית דיגיטלית) או פתק החלפה או מתן הוכחת קנייה בדרך אחרת, בהתאם הוראות כל דין.

החלפות, השבת כסף (ככל שהחוק מחייב זאת) וזיכויים ייעשו בהתאם למחיר ששולם בפועל עבור המוצרים (לא כולל דמי משלוח), כפי שהוא מופיע בחשבונית הקנייה.

החזר כספי, במקרה של ביטול עסקה כדין, יבוצע באופן זהה לאופן בו ביצעה משתמשת את התשלום והכל בהתאם להוראות הדין הרלוונטיות. המשתמשת תישא בדמי ביטול עסקה בסך של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, הנמוך מבניהם. דמי הביטול העסקה כאמור יקוזזו מההחזר הכספי למשתמשת ובמקרה שהעסקה בוצעה בכרטיס אשראי, מההחזר הכספי תקוזז גם עמלת הסליקה בשיעור בו תחויב החברה.

בכל מקרה של ביטול עסקה או החזרת מוצר למפעילת האתר, לא יוחזרו למשתמשת דמי המשלוח בהם חויבה המשתמשת (ככל וחויבה).

ט.ל.ח

ייתכנו טעויות צילום \ הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם בתום לב נפלה טעות חריגה וברורה על פניה בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החברה. החברה תאפשר לצרכן לבטל את העסקה ותשיב לו את מלוא הכסף ששילם.